29 APRIL: det spelas intresse

ÅÅEEEFFH!! @ 0@)/!! Så sjukt varmt idag! Inte ens maj och det är typ 25+ nånting..

Saker börjar arta sig och vissa avsnitt i livet känns roligare. :) det enda som är ett fettominus nu är nog att jag tappade min väska med ALLT junk jag nånsin brukar ta med mig i (mobiltelefon, plånbok (MED pengar), nycklar, sentimentala saker, ect.). Detta resulterar då nu i att jag känner mig råpank och degraderad rent materiellt.
Fast om man tänker på den ljusa fina sidan så har jag ju blivit lite mindre materiell istället och känner att det duger att ha en mobil som bara kan smsa faktiskt.
Hurrah för medelmåtta!

På tal om ingenting, visst är dragspel som piano fast spännande?
min progress inom det instrumentet börjar gå ritkigt bra nu! Och jag börjar lära mig min första låt efter gehör, eftersom dragspelsnoter är lite knepigt; La Valse des Monstres (du kan lyssnalyssna: http://youtube.com/watch?v=dq3irIdo43U).

Kommentarer
Postat av: Böböböböbö

DUDE.
Piano är visst spännande.

2008-05-03 @ 01:31:29
URL: http://whiskey.bloggagratis.se
Postat av: Robin

Visst kan piano vara spännande, men dragspel är piano fast MER SPÄNNANDE! :O!

2008-05-03 @ 17:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0