15/16 JULI: vem är inte ful i 60WATTS ljus?

Summera? Ja. SUMMERA. HURRAH, HEJA HEJA FRYST HUMÖR!
Dom senaste dagarna har varit jättebra. Jag har fått två nya vänner. Och har äntligen levererat bilden till fatima.
Tack matilda för att jag bara kan chilla galet och känna mig trygg i ditt hem. Din pappa introducerade ny vegetarisk mat för mig, kthnx. :) Vegetarisk falafel och pucko, sjukt najs!

Helt otroligt att jag bara kan vända sida på luggen och känna mig hur bra som helst.

Jag är mindre jävlig martyrig än förut. Det är bra. En proccess som åtminstonde jag märkt börjat märka skillnad av.

Mja.

JAG MÅR HELT UNDERBART BRA IBLAND.

Jag kan känna att jag lever i nuet mer än förut. Jag älskar det. Mitt ego tillåter mig själv det och äntligen kan jag börja se frammåt istället för bakåt. Behöver inte förstå varför jag var så jävla svår ibland! Viktigt är att jag känner mig bra i magen nu. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0