20 JULI: syret ger min själ en fart, bättre än avgaser från stan

nu är jag handikappad på riktigt. i all verklighet.
Inget busskort.
Ingen dator.
Halvt fungerande mobil.
Halvt fungerande mp3.

ye-EAH. Jag och materialism har aldrig riktigt varit det idylliska paret.
Men men. det kunde ha varit mycket värre.
Jag kan tigga ihop pengar för att resa, jag kan låna mina föräldrars dator, min mobil må inte funka atm att skicka sms ifrån men det går att ringa, och min mp3 funkar iallafall i de FLESTA fall.
Jag kunde också ha varit världens proper materialist och begått trefaldigt självmord pga detta.

..jag känner mig ibland lite löjlig när jag inser ibland vilken hardcore optimist jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0