29 JULI: rubriklös och fantasilös

sexuella äventyr.. Både riktigt bra och några ganska så awkward.
Den här sommaren har jag mest nog varit människa och det mesta vad det innebär och oftast defineras som.

ibland känns det lite paradoxalt när jag läser min väns blogg och inser att hon går igenom ungefär samma mönster, samma problem, just nu. Det känns lite bra tror jag. Eller gulligt.
Jag skulle vilja berätta för henne att jag vill ha henne som en jättenära vän men det skulle antagligen formuleras fel och missförstås helt. Klant tvåtusenåtta, världens största medelmåtta.

Idag (fast jag har inte gått och lagt mig än) är det pride för min del, kajsa är skitsnäll och lånar ut pengar till mig. :) Jag funderar på att göra som förra året. Ge bort massa armband på random impuls till de man tyckte var söta eller bara allmänt fina. Jag mådde asbra då. Yeah, det gör jag.

igår? IGÅR? Jag spelade dragspel med becky. Vi försökte jamma lite ihop till en låt. Det gick sådär och vi tröttnade väl mot slutet. Vi skrev ner ackord och shit, och texten blev ungefär såhär:
Det händer ingenting idag x4

Vi sjunger på samma melodi
Om om igen på samma melodi
Vi sjunger på samma melodi
Om om igen på samma melodi

Överallt ser jag gräs som är grönare än mitt eget
Överallt ser jag folk som är skönare än mina egna vänner

Jag börjar sluta tro på vad som är sant
Varför försöker man hålla nån "vettig" balans?


Ganska melankolisk och ljummen. Vi var ganska trötta ospexiga till idéerna.
Vi skrev en annan också, lite häftigare:
När alla dina vänner gått och dött
Och alla som du känner blivit till kött (på min tallrik)
Så går det när man aldrig ringer
Dom blir självmordsbenägna och försvinner


YES

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej nu du unge man, nu tycker jag att du ska ta dig i kragen och berätta vad du vill ha berättat till den där vännen med bloggen

2008-07-31 @ 00:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0