23 JULI: the last remaining lemon struggling for its survival. stay tuned.

Visst är det tråkigt när människor sviker ens förtroende?
Min största önskan är nog att känna en samhörighet. Känna att jag är delaktig i ett gäng och att jag finns. Känna att jag tillhör någonting häftigt. Detta behov var större förut, men det vore ändå fint nu med den känslan.
Brist på människor att dela de alla små charmiga nöjen med. Letar fortfarande.

Jag är ingen medelmåtta. Jag kan, om jag vill.
det finns så mycket jag vill.
och kan.
och ska.

HÄR är jag.
jag lever och stretar och mår ibland jobbigt.
men jag finns.
'jag är dyngsur av det förflutna'.
men HERREJÄVLAR vad jag finns nu, återigen.

Kommentarer
Postat av: elly

så jävla bra inställning robin.

2008-07-24 @ 19:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0