19/20 JUNI: det var skönt med ett dåligt svar

Fortsätter jag såhär kommer jag att reinkarneras igen, exakt som förut!
men jag skulle ljuga om jag sa att det här inte var en mycket svår prövning som jag faktiskt faktiskt lyckas övervinna.

Tips- lev alltid i nuet. Tänker du för mycket på det föregågna eller på framtiden kommer du aldrig att bli lycklig. Ord och handlingar må gagna dig men man får inse att man har ett val. Man kan välja att leva i sin självömkan eller välja att må bra.

på senare tid har jag inte gjort mycket än att gå nattpromenader, supa med främlingar, och spelat tvspel.
Och ärligt talat.
Jag behöver inte tänka.
Jag behöver inte tänka så jävla mycket längre.
Valde att inte göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0