5 MAJ: ett fall och en lösning

bygga upp en karaktär, forma sig själv, bli något, anpassa sig rent socialt, bli lycklig. Eller börja om på ruta ett för att man insåg att det där inte alls funkade.
onekligen tröttsamt...

skolångest: 800 förlorade poäng för en missad uppsats, ouppklarad religion, ouppklarad matte, ouppklarad engelska, en massa.. fruck.
livsångest: känslan av att känna sig otillräcklig och att inte veta riktigt vad man utgör för nytta för andra, prestationsångest på olika håll, rädsla för människor i allmänhet, x antal svikelser


Ibland tror man att livet leker, men rätt som det är så visar det sig att någon leker med döden..
Ibland har jag bara lust att falla ihop men det går inte för sig för en krigare.

Jag spelade lite tvspel imorse, men jag vet inte om jag blev mycket gladare av det.

som man säger, efter sol kommer alltid regn, och har man otur kommer hagel med regnet. Får hoppas att mitt paraply är tillräckligt starkt. KOM IGEN NU DÅ!


Kommentarer
Postat av: Elin

ääh, hejar på dig va!

2008-05-05 @ 20:53:18
URL: http://elinr.webblogg.se
Postat av: T

Jag lever efter metoden: Efter en dålig sak kommer en bra sak, efter två dåliga saker kommer två bra saker.
Balansen finns. Helt otroligt.

2008-05-05 @ 21:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0