22 AUGUSTI: det är nu det börjar

Min mamma har jättehögt blodtryck och har varit på sjukhuset ibland den senaste tiden. Hon har haft samma onyttiga vanor i flera år.
Min styvpappa är det ungefär samma sak med och är på sjukhus nu. Han har inte heller ändrat sina vanor på flera år. Jag frågar honom varför han köper viss mat och får svaret: "det är dumt jo, men jag vet inte".
Min lillasyster har diagnotiserats med diabetes men det verkar som att hon fortsätter äta massa godis.

Kul att det känns som en snar tidsfråga innan halva min familj kommer att dö.
Skulle nåt hända dem så skulle jag vara helt oförmögen till att ta hand om mig själv. Fysiskt och psykiskt. Det är så mycket saker jag inte är redo för ännu.

Måste agera snart. Hjälpa på nåt jävla sätt. Kraftansträngning.
Jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0