6/7 AUGUSTI: takter vi aldrig kommer kunna slå

Nu vet jag ungefär vad som menas med "för mycket". Det är ganska slitsamt när människor i stort sett kastar krav på en de vill att man ska uppfylla. Kom igen, jag är inte mer än någon annan. "Du är för mycket så, du är för lite så, blaha". OKEJ. Gör mina brister uppenbara på ett sätt som sårar då. Jag vet att jag är en idiot på deltid och jag försöker bättra på mina brister, men jag kan inte förändra mig själv helt och hållet efter någon dag.
Passar jag inte nu, är jag inte den typ av vän du önskar dig, så lär känna mig någon annan gång, då.
Någondag är jag nog okej för dig. Tills dess, om det fortsätter i samma anda som nu, så kommer detta inte vara långvarigt.

Yeahyeahyeah.

Dom senaste dagarna har det varit luftombyte i södertälje. :) det känns skönt att bara ringa på impuls till mina hippievänner och se på film och allt. Värt.

Min jämtlandsvän. Det gör faktiskt ont i att veta att du verkar gå igenom en något ruff' time. Vet att du har svårt att ta emot positiva kommentarer och shit, men jag vill inte att du har det dåligt. Jag bryr mig väldigt mycket om dig, hoppas du förstår det och inte rejectar dom orden.

Just nu vill jag nog mest putta bort världen. Ni är för nära min brutna vrist.
Jag har iallafall lovat mig själv att jag ska göra saker jag blir glad av när jobbigheter börjar uppstå. Bra. :)

Kommentarer
Postat av: sars

glass. och kärvänlig vänskap.

2008-08-07 @ 21:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0