4/5 MAJ: Soir de Fete

Melankolisk.
är detta bara en lycka i oturen? ärligt talat vet jag inte längre och att överanalysera tankar som egentligen inte behöver analyseras känns nog lite onödigt. Jag har växt ifrån sånt och behöver inte deppa över det längre.
Lite loligt dock att det oundvikligt ska komma tillbaka, om än bara i perioder. Jag antar att vissa minnen lämnar permanenta små sår.

.. skitsamma.

:J

Jag lever nu. Jag får inte glömma bort den ambition och viljestyrka jag lyckats bygga upp. Jag ger inte upp utan krig.
imorgon blir det inspelning med en låt jag skrivit, hoppas jag.. Och jag och jocke har lite samtalsämnen i skolan imorgon.
kek, vi har festat tillsammans hela helgen och jag antar att bekantskapsbanden kommer vara lite annorlunda.

inatt, blir det låten Soir de Fete och jag försöker lista ut hur många instrument som används inom den. 12, tror jag.


Je nous rêve tous debout devant
Descendant dans la ville, marchant


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0