8 MAJ: efterdum

antingen mår ni dåligt, eller så är ni för trött för att anstränga er eller inte ser någon mening i att göra det.
Hursomhelst är jag trött på att inte få veta nånting, och jag är trött på att hoppa efter egna teorier. Gissagissagissa. Ingen verkar ju berätta nåt. Ni kanske inte ens mår dåligt, utan bara inte har lust.
Jag tar intiativet helahela fakking tiden, förstår ni inte att det får mig att tro att ni tröttnat på mig?
Det får mig att bli osäker på vad jag betyder för er. Varför bryr jag mig ens så jävla mycket?  SRY GUYS.
Jag är tönt. Och jag behöver mina vänner. Men det känns verkligen som vissa av er inte behöver mig.

"bästa vän"
"lämnar dig aldrig"
bullshit, antagligen. kthxbye.

Kommentarer
Postat av: T

Försök se på saken från fler perspektiv. Det är enkelt att anklaga, men det kan vara värt att tänka efter före.

2008-05-09 @ 14:38:35
Postat av: Robin

Sant. Jag är en sådan impulsmässig människa.

2008-05-10 @ 16:46:38
URL: http://elinr.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0