5 NOVEMBER: I love this moment so much I want to have sex with it.

Var på lasse lindh igår. Det var riktigt kul, och han har enorm publikkontakt vilket gör alla glada och kära :D
Jag känner mig lite halvt ignorerad av mina vänner though, eller, inte ignorerad, men alla hade sin lilla danspartner. Elin hade Mia, Lisha hade Linn, ochsåvidare. Men pga ett rent exalterat tillstånd så vågade jag mig prata med främlingar som för det mesta verkade glada som jag jag kunde dansa med.
:)

Sen är det roligt hur ömtålig man är när rätt (eller ska man säga fel?) person säger rätt (fel) saker. Men jag har lärt mig att inte ta saker lika hårt längre. Självdistansen har ökat ganska mycket sen förra vintern.
Jag är lite bättre nu. Och sämre. Men tar definitivt mer plats än förut.
Jagvetattminainläggkanvaraganskaförvirrande.

gasp O:! Idag ska vi börja med repetitionerna inför akt två. Jag ska sjunga en utav de mest mäktigaste låtarna i hela musikalen. Alla får fanimej se till att komma i vår dådå. <3


peace out.


Kommentarer
Postat av: anni

förlåt, jag ignorerade inte dig.

inte medvetet iaf...

jag var bara så tagen av hela lassegrejen så jag visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen.

men jag ska vara snäll imorrn. jag lovar. ärligt.



puss

2008-11-05 @ 22:38:25
URL: http://beivor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0