11 SEPTEMBER: hejdå allt som var nästan

SJÄLVACCEPTANS!
Jag har accepterat:
mitt utseende (och hur jag hatar hur ljuset reflektarar och gör mig ful ibland)
hur jag pratar
mitt kroppsspråk och allt
Allt.

Kriget är vunnet.
laddar inte upp så mycket bilder på mig själv längre. Har helt enkelt inget behov? Självkänslan finns och åh som jag strävat efter den.

fokuserar på annat nu :)

Nu kan jag göra en hemsida dedikerad till mitt favoritspel, jag har ambitioner!
Nu kan jag spela teater och våga.
Nu kan jag prata och skita i att bry mig om att dömas.
Sista chansen, sista året i skolan. Att jag fick höra från skolan att jag skärpt till mig var som en slutgiltig bekräftelse på att jag verkligen fixat det här. Förra året brydde jag för mycket om mig mig själv, skolan var inget jag prioriterade.

tack <3


Kommentarer
Postat av: Särs

Du är värd det.

2008-09-11 @ 22:04:51
Postat av: kaos

underbart att höra Jobin, i vår tar vi studenten och sen kan ingenting stoppa oss ^-^' <3

2008-09-18 @ 09:23:11
Postat av: Anonym

ditt utseende har det aldrig varit något fel på.

hur du pratar? du pratar väll som vilken människa somhelst va?

ditt kroppsspråk och ALLT är bara prima!

tveka aldrig, du är BRA, till och med bättre än bra, du är UNDERBRA! :D

så, ha en bra kommande vecka

2008-11-01 @ 00:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0