1 SEPTEMBER: halmhattens bleka kantighet är inget substitut

bob hund spelade i lördags på popagandafestivalen. Den enda konserten någonsin som gjorde mig i extas. <3 festen var där, allt fanns!
Nu är min röst borta och jag låter som en liten pojke i målbrottet :O
ÅÅÅEHHH!!
Och dom körde det extremt långa mellanspelet under Dubbel Tvekan.

På tal om ingenting.
Jag önskar jag var delaktig i livet igen. Känner mig så inaktiv i allt. Jag har många bekanta men jag känner egentligen nästan inte någon av dem. Jag saknar verkligen djup... Min personlighet är väl inte så attraktiv längre. Åtminstonde inte utåt sett. (Dun dun-DUUN!)

.. :)
Äesch.
Det löser väl sig.

Dagens ledmotiv: http://www.youtube.com/watch?v=TjrCJQf1MW8&feature=related (det är såhär framtiden låter.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0